Jak mít byznys na automat a řídit své podnikání odkudkoliv – třeba i z pláže?

kozzi wine funnel 441x294 automat automat, autopilot, email marketing, podnikání Jak mít byznys na automat a řídit své podnikání odkudkoliv - třeba i z pláže?Pokud podnikáte, možná jste si také někdy položili otázku, která stojí co by nadpis tohoto článku…
Jak mít byznys na automat, či na autopilota a řídit své podnikání odkudkoliv – třeba i z pláže?
Odpovědí je, že potřebujete mít nějaký funkční systém, který Vám to umožňuje…
Protože systém, to je to, co Vám zabezpečí úspěch: O systematičnosti jsem psal více zde…
Jak tedy můžete mít své podnikání na automat? Odpovědí je, že potřebujete najít způsob, jak jej zautomatizovat…

  • Jak zautomatizovat procesy a
  • činnosti, které Vám každý den zabírají velké množství času.

V tomto článku budu spíše mluvit o internetovém podnikání – respektive o webových stránkách, které pravděpodobně ke svému podnikání máte.
Pokud je ještě nemáte, myslím, že je dobrá idea si jedny pořídit, ať už podnikáte v jakékoliv oblasti…

Jak už jsem naznačil potřebujete mít systém…

  • A pravdou je, že pokud v tuto chvíli ještě nepodnikáte, tak může nějakou dobu trvat, než se k danému systému dopracujete, protože to zpočátku může vzít nějakou dobu, než odzkoušíte, co funguje, a co nikoliv…
  • Nicméně měli byste o vytvoření takového systém usilovat vždy, protože Vám takový systém mnohonásobně usnadní život a zkrátí čas, který danému podnikání potřebujete věnovat – uvolníte si tedy ruce pro zábavnější činnosti, nebo pro odpočinek.
  • Ti z Vás, kteří již podnikáte, měli byste usilovat o vybroušení svého stávajícího systému a snažit se o vyšší efektivnost – tak, aby procházelo Vámi definovanou cestou (např. sled konkrétních web stránek) čím dál větší počet lidí a viděli to, co jim chcete ukázat a Vám se dařilo prodávat a zvyšovat svůj zisk bez toho, abyste navyšovali čas energii a úsilí, které Vás toto vydělávání peněz stojí…

Co je tedy tím systémem?

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Gratulujeme. Jste skvělí... Děkujeme za čtení příspěvku... 

Registrujte se na webu pro další skvělé dárky... 

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Myslete ve funnelech (aneb jak Vám pomůže marketingový trychtýř)…

Vaše webové stránky, by se jednoduše měly chovat jako lejík…
Znáte to – když přelíváte vodu z velkého kbelíku do úzké lahvičky potřebujete lejík, abyste vodu nerozlili všude okolo.
Marketingový trychtýř se chová podobně.
Marketingový trychtýř odchytí určité procento Vašich návštěvníků, kteří na Vaše stránky dorazí a nasměřuje je tam, kam Vy chcete…

Příklad takového trychtýře:

1) Pravděpodobně jednou z nejvíce navštěvovaných stránek Vašeho webu je Vaše homepage (domovská stránka).

Měli byste na této konkrétní stránce mít určité prvky, které lidi z homepage Vašeho webu směřují k něčemu konkrétnímu – například, aby lidé vstoupili do Vašeho email programu…
Nebo aby udělali něco jiného konkrétního:

A to všechno výměnou za jejich emailovou adresu, protože tady se skrývá tajemství budování dlouhodobého vztahu a prosperity…
Bude to samozřejmě záležet čím konkrétním Vy se zabýváte, ale princip, je pořád stejný…
Vždy však pamatujte na to, že tato hojně navštěvovaná stránka by měla obsahovat takové prvky, na které lidi chcete upozornit.

2) Možná také pravý (levý) sidebar (postranní lišta stránky) Vašeho webu obsahuje prvky…

… které Vaše publikum směřují na určité konkrétní stránky, které chcete, aby návštěvníci Vašeho webu určitě neminuli…

  • Stránku, kde se mohou zapsat do Vašeho emailového programu,
  • stránku, kde se mohou dočíst o dalších možnostech spolupráce s Vámi,
  • stránku, kde Vás mohou kontaktovat, apod.

3) Stejně tak Váš emailový program či video série by měl být určitý Vám předem definovaný marketingový (funnel) trychtýř…

… který Vám umožňuje směřovat lidi, který tímto Vaším kurzem prochází, vidět to, co Vy chcete, aby viděli…
Když jakýkoliv takový produkt zdarma (emailový program či ebook) tvoříte, vždy byste měli mít na paměti, co je jeho cílem, co prostřednictvím daného produktu chcete lidem ukázat na Vašem podnikání…

Nezapomeňte na automat…

Všechny tyto výše uvedené příklady musí automaticky směřovat návštěvníky Vašeho webu tam, kam Vy chcete.
Dnes existují nepřeberné možnosti, jak tento “funneling” zajistit plně na autopilota s pomocí chytrých webaplikací jako je:

A tomuto se říká funneling – marketingový trychtýř, který Vám umožňuje směřovat návštěvníky Vámi definovaným směrem – resp. určitým sledem stránek, který například vyúsťuje v koupi nějakého Vašeho produktu / služby.

Zajímá Vás téma automatizace více do hloubky?

Pro získání více informací na téma automat a funneling se zaregistrujte do tréninku zdarma pro více informací…

Na co je potřeba pamatovat?

Když tedy takový lejík nastavujete, vždy přemýšlejte nad tím, jak by tento automat měl fungovat.
Vždy si položte následující otázky:

  • Co je výsledným a konečným cílem celého funnelu? Co chcete, aby se stalo, jakmile návštěvníci tímto funnelem projdou?
  • Přes které jednotlivé fáze tohoto lejíku návštěvníci projdou?
  • Co všechno uvidí? Co jim ukážete? Na co zaměříte jejich pozornost?
  • Co daným lidem doporučíte, aby udělali? Co je naučíte?
  • Co jim doporučíte ke koupi?

Podnikejte odkudkoliv: Staňte se plážovým podnikatelem…

Plážový podnikatel je někdo, komu byznys funguje a prosperuje, i když u něj fyzicky v danou chvíli není…
Pojďme si na rovinu říct, že tohoto stavu není jednoduché dosáhnout, dokud nevytvoříte (nebo nekoupíte) funkční systém / automat a neužíváte systém funnelů, který automaticky a samovolně směruje a proměňuje náhodné návštěvníky Vašich stránek ve Vaše klienty…
Tyto svobodné podnikatele tedy spojuje především:

  • automatizace,
  • využití moderních technologií,
  • pochopení svých zákazníků,
  • pochopení základů psychologie a marketingu,
  • funkčně nastavený systém,
  • a přístup na internet pro možnost řízení svého podniku odkudkoliv na světě…

Technologickým fenoménem je právě emailový autoresponder…

Umožňuje podnikatelům nastavit automatickou sekvenci emailů, prostřednictvím kterých zásobují klienty kvalitním obsahem ze svého oboru podnikání.
Ti jsou pak mnohem přístupnější a připravenější nakupovat – jedná se jednoduše o psychologii vytváření důvěry a budování vztahů po dlouhou dobu – jde tedy o důmyslný systém, jak si hýčkat nové, ale i stávající klienty….

Příklad takové emailové sekvence by mohl být:

  1. poděkování za registraci a přivítání do oboru Vašeho podnikání…
  2. zaslání první zajímavé informace z vašeho oboru
  3. zaslání emailu jaké má Váš produkt / služba výhody
  4. případová studie č.1 (jak Váš produkt / služba někomu pomohla)
  5. případová studie č.2
  6. možnost koupit si váš produkt za zvýhodněnou cenu (např.: jako poděkování, že jsou ve Vaší databázi kontaktů)…
  7. A můžete pokračovat doslova do nekonečna…

A tato sekvence funguje jako automat – “jede” tedy na autopilota, právě díky principům a strategiím moderního email marketingu.
Tedy bez Vaší přímé účasti, Vy ji na začátku potřebujete “pouze” správně vytvořit…
Popravdě: Než danou sérii vytvoříte, může to vzít několik dnů, týdnů či při rozsáhlejších emailových sériích i několik měsíců, ale na druhou stranu díky tomuto přístupu budete stále vydělávat opakované peníze…
Více do detailu si danou tematiku osvojíte, když projdete video tréninkem zdarma. Registrujte se zde…

Buďte jiní, diferencujte se a získejte výhodu na trhu…

Buďte si jisti, že pokud zvolíte tento přístup, pak se:

  1. odlišíte od konkurence, která se svým potenciálním zákazníkům hned a za každou cenu snaží vnutit svůj produkt
  2. získáte si důvěru poskytováním skvělého obsahu, který pomáhá a slouží Vašim potenciálním klientům
  3. lidé si od vás koupí mnohem raději, protože Vás znají – v jejich očích jste se stali skutečným expertem svého oboru…

Nemusíte tedy 24 hodin denně “honit” své zákazníky…
Můžete vytvořit systém, díky kterému si budete moci užívat dovolenou, zatímco Váš web a chytře nastavené aplikace budou pracovat pro Vás…
A to ve dne v noci, tzv. na automat či autopilota…

Závěrem…

Když jsem začínal na internetu, neslyšel jsem a nevěděl jsem nic o tom, že bych nějaký “funneling” měl dělat a než jsem to zjistil a dopracoval se k tomu, tak mi to trvalo zbytečně moc dlouho…
Nedělejte stejnou chybu.
Usnadněte si život a začněte o svém podnikání přemýšlet strategicky.
Díky kurzům, jako je např. Email Academy, se můžete o email marketingu dozvědět mnoho důležitých informací zábavnou formou a začlenit je tak do svého byznysu a mnohem více času a pozornosti věnovat důležitým věcem (rodině, zábavě, odpočinku)…
Ulehčete svůj život:
Udělejte svou práci jednou dobře, nastavte svůj vlastní systém tak, aby generoval přesně to, co chcete a budete mít zaděláno na to, abyste žili přesně takový život, jaký chcete – život bez hranic…

  • Budete finančně prosperovat,
  • budete mít čas na důležité věci,
  • budete moc dělat více toho, co jste vždy chtěli, ale zatím na to jaksi nebyl čas…

 
Doufám, že je to nápomocné…
Pokud chcete více podobných článků, propojte se se mnou přes facebook či google plus
Přeji Vám hezký den
 

Máte otázky nebo komentář k článku? Zapojte se do diskuze níže…