Dnes máte největší šanci vybudovat skvělé podnikání…

Co je například rozdílné v pohledu na podnikání mezi úspěšnými a většinou ostatních? 

Ano, dnes drtivá většina lidí na podnikání nadává…

  • Dobře prý už bylo.
  • Lidé prý nemají peníze a obchodu se nedaří.
  • Vláda je velmi špatná a podnikání nepřeje.

Všichni čekají na to, že se zaseklý stroj zase rozběhne a začne se dařit.

Pokud budete poslouchat ostatní, tak nikdy nemůžete zažít mimořádný úspěch. K úspěchu nevede to, co dělá většina lidí kolem.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Gratulujeme. Jste skvělí... Děkujeme za čtení příspěvku... 

Registrujte se na webu pro další skvělé dárky... 

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Dokud nezačnete dělat věci jinak, tak žádného mimořádného úspěchu nedosáhnete.

Průměrné myšlení a průměrná činnost vedou jen k průměrným výsledkům.

Sám jsem začínal podnikat před osmi lety a na rozjezd jsem měl deset tisíc korun.

Vedl jsem internetový a později kamenný obchod s oblečením. Dnes se věnuji už jen velkoobchodnímu prodeji módy a moje společnost EUROSTOCK.cz, kterou vlastním je mezi největšími hráči na trhu.

Šel jsem ale krok po kroku a učil se od těch nejlepších na světě.

Začal jsem přemýšlet jinak a dělat věci jinak.

Poslední roky – právě v době krize, jsem zažil růst, o které jsem si nikdy nemyslel, že by mohl přijít.Materiály na podporu podnikání

Byznys jsem postavil na jednom základu a to je tzv. Value Added Marketing, tedy marketing založený na předávání určité hodnoty.

  • Poskytujeme bezplatné konzultace, pořádáme semináře a vytvořili jsme materiály na podporu podnikání.
  • Má to jednu zásadní výhodu a to je, že vás poté vaši zákazníci milují a vytvoříte si s nimi mnohem silnější vazbu.
  • Stane se také to, že nebudete muset zákazníky nahánět, ale oni najdou vás.
  • Neděláme klasickou reklamu, neobvoláváme naslepo obchody a ani je neobcházíme, jako to dělá většina ostatních.
  • Vytvořili jsme hodnotné věci, které lidi přitahují.

Druhý rozměr je, že vás lidé vnímají jako experta na dané téma.

Lidé si mohou vybrat, zda budou obchodovat s někým, kdo jim jen nabízí zboží nebo s někým, kdo tomu byznysu opravdu rozumí.

Většina lidí si logicky vybere toho, kdo je jim blíž a pomáhá jim.

Zásadní zlom také nastal, když jsem začal více rozumět lidem.

Přestal jsem dělat byznys tak, jak bych chtěl, aby vypadal, nebo jak bych ho chtěl mít já.

Mnohem více jsem byl v kontaktu s lidmi a vyzvídal jsem.

Jedna z velkých chyb podnikatelů je, že se zamilují do svého zboží, místo toho, aby se zamilovali do svých zákazníků. Nebo ještě lépe – zamilovali se do svých nejlepších zákazníků.

  • Sám jsem se od začátku orientoval a dělal vše pro jednoho konkrétního člověka a to podnikatele, který začíná.
  • Vše od reklamních textů, nadpisů, obsahu konzultací a seminářů jsme tomu přizpůsobili.

Člověk, který začíná, je totiž pro nás ten nejlepší zákazník.

Na začátku podnikání každý hledá informace, jak začít.

Pokud pak lidem pomůžeme, tak zůstávají a vybavují si obchody u nás.

Najednou tak všechno začalo dávat svůj smysl a našel jsem ve svém podnikání mnohem víc, než jenom slušnou obživu, ale také smysl a význam.

Je to totiž něco jiného, když vám zákazníci řeknou, že jsou s vámi prostě spokojení, než když řeknou, že jste jim změnili život. A právě to často slýchám.

Nastartovat lidem podnikání a pomoct jim splnit jejich sny je úplně jiný rozměr a lidé říkají, že jsme jim změnili jejich život.

Sledujte prosím toto video, kde sdílím pět strategií, jak zajistit růst byznysu bez ohledu na to, v čem podnikáte a v jaké fázi podnikání se zrovna nacházíte.