Produkt je základ, bez čeho ale neprodáte?

Když jdete do obchodu, podle čeho si vybíráte, jakou značku si koupíte?

  • Podle předchozí zkušenosti?
  • Nejhezčí krabičky?
  • Největší slevy?

Nebo si do detailu čtete etikety a hledáte produkt, který Váš problém opravdu nejlépe vyřeší?

Nejjednodušší ale bývá, když nám produkty přímo prodává někdo, kdo se vyzná, a s kým se můžeme poradit.

V třetím díle reality show Pekelná Značka se soutěžící zaměřili právě na produkt a službu. Jejich zadání bylo jasné: dostali 200 Kč a byli vysláni do obchodu, aby si koupili produkt, který poté vylepší a pokusí se prodat porotě.
Po třiceti minutách nakupování si každý soutěžící odnesl svůj nákup a začal pracovat na jeho vylepšení.
Představivosti se meze nekladly – objevily se produkty z modelíny, toaletního papíru, různých druhů papírů a čtvrtek, stužek, svíček a mnoha dalšího.

Když už si soutěžící mysleli, že budou mít klid a čas na to, aby úkol dokončili, nastal nečekaný zvrat.

Dozvěděli se, že dostanou 50 Kč navíc a musí sehnat ještě jeden produkt, který vylepší. Tentokrát museli z důvodu finanční a časové tísně soutěžící být ještě kreativnější, než doposud.
Poradili byste si s tímto úkolem?

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Gratulujeme. Jste skvělí... Děkujeme za čtení příspěvku... 

Registrujte se na webu pro další skvělé dárky... 

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

Co byste dělali, kdybyste měli krátkou dobu na to, abyste vytvořili a prodali nový produkt s takto omezenými financemi?

Ať už jste v časovém a finančním presu nebo ne, následující rady vám pomůžou jak no to, abyste vytvořili úspěšný produkt.
Při tvorbě nového produktu si odpovězte na otázky PROČ – CO – JAK.

Nejdůležitější je si nejprve položit otázku PROČ.

  • Proč budete tvořit právě toto?
  • Jaký problém váš produkt vyřeší vašim zákazníkům?

Myslete především na své zákazníky, nikoliv na to, co by se líbilo vám.
Občas si totiž myslíme, že se něco bude líbit, protože by se to líbilo nám. Zákazníci ale občas dokáží překvapit.

Až víte, jaký problém váš produkt řeší, můžete se začít zabývat otázkou, jak by produkt měl vypadat.

  • Co na něm bude jedinečné?

Zaměřte se konkrétně na produkt, který se chystáte vytvořit.

A konečně – otázka JAK.

  • Jak to celé co nejlépe udělám, aby produkt fungoval podle mých představ?
  • Jaký postup nebo strategii zvolím?
  • Jaký materiál či součástky použiji?
  • Jak dosáhnu 100 % výsledku?

Soutěžící před porotou ale ukázali, že není ani tak důležité co prodávali a jakou pořizovací hodnotu produkt měl, klíčová byla prezentace a způsob, jakým se soutěžící rozhodli své produkty prodat.
Právě tento faktor rozhodnul o tom, zda si porota od soutěžícího produkt koupila nebo ne.
Není vždy důležité mít perfektní produkt či službu, které se nedá nic vytknout.
Důležité je s jakou vervou a nadšením prezentujete Vaši přidanou hodnotu a proč by si lidé měli koupit produkt zrovna od Vás.
Takže, nebojte se a jděte do toho.
Naučte se prezentovat a prodávat své produkty tak, aby Vám nikdo neodolal.
Hodně štěstí!